Regulamin konferencji RakOFF

Spotkanie z nami to nie jest rejestrowana wizyta lekarska.
Nie otrzymasz wypisu ani opisu badania.
Nie zapisujemy Twoich wyników, nie prowadzimy rejestru przebadanych osób,
nie ma możliwości odzyskania obrazu badania po jego zakończeniu.
Nie zrealizujesz z nami skierowania na badanie ani na wizytę.
Otrzymasz wydruk z zaznaczeniem zmiany, jeśli jakaś zostanie wykryta. Nie otrzymasz opisu.
Nasz personel poinformuje Cię, jakie kroki podjąć po badaniu.

Badania mają charakter przesiewowy i informacyjny.
Nie możesz powołać się na wynik w placówkach NFZ i przy rejestrowanej wizycie badanie będzie musiało zostać powtórzone

1. Postanowienia ogólne

  1. Wszystkie realizowane badania mają charakter wyłącznie przesiewowy. Badanie z nami to nie jest rejestrowana wizyta lekarska.

  2. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Uczestników konferencji “ IV Konferencja RakOFF i”, która odbędzie się w dniu 6 października 2024 w Tychach, zwaną dalej Konferencją.

  3. Miejscem konferencji jest Hotelu. Tychy , ul. Jana Pawła II 10 , 43-100 Tychy.

  4. Organizatorem Konferencji jest Stowarzyszenie Tyskie Szpilki
    ul. Jana Barona 30 / 209
    43-100 Tychy
    KRS 0000551404 zwany dalej Organizatorem.

  5. Uczestnikiem jest każda osoba fizyczna, która zgłosiła chęć udziału w konferencji zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

  6. W trakcie Konferencji odbywać się będą wykłady i panele naukowe, badania USG oraz krwi, a dokładny Program Konferencji będzie dostępny na stronie Konferencji.

  7. Celem realizacji badania jest określenie ryzyka zapadnięcia na chorobę nowotworową.

  8. Inne schorzenia mogą być zasygnalizowane pacjentowi, ale ich wykrywanie nie jest priorytetem w trakcie prowadzonych przez Fundację wydarzeń.

  9. Badania te nie mogą zastąpić konsultacji lekarskiej. Nie umożliwiają one tym samym uzyskania kolejnej opinii osobie już leczonej na wybrany typ nowotworu.

  10. W trakcie badania nie jest sporządzana ekspertyza, opis ani inne zalecenia w formie innej niż ustne.

  11. W przypadku stwierdzenia podejrzenia wystąpienia choroby nowotworowej personel prowadzący badania informuje o dalszych, niezbędnych do pojęcia krokach.

  12. Personel realizujący badania nie wypisuje recept, skierowań ani innych dokumentów związanych z badaniem.

  13. W ramach wydarzenia nie są realizowane skierowania od lekarzy specjalistów na konkretne badania.

  14. W ramach badania nie są realizowane konsultacje lekarskie, przeglądy dokumentacji, nie są wydawane opinie ani zalecenia nie związane bezpośrednio z realizowanymi badaniami.

  15. Poza przypadkiem wykrycia zmian mogących sugerować chorobę nowotworową w trakcie badań USG uczestnicy nie otrzymują żadnej dokumentacji medycznej. Żadna dokumentacja nie jest prowadzona. Uczestnik może otrzymać zdjęcie zmiany z ultrasonografu wyłącznie w trakcie samego badania. Ani Stowarzyszenie Tyskie Szpilki ani lekarz nie zapisują i nie przechowują kopii tych zdjęć.

  16. Z uwagi na przesiewowy charakter prowadzonych wydarzeń, wykrycie nowotworu lub innej choroby w późniejszym terminie nie jest podstawą do składania roszczeń wobec lekarza, organizatorów ani zarządcy miejsca, gdzie organizowane są badania.

  17. Aby przystąpić do badań należy zachować podstawową higienę i kulturę osobistą.

  18. Osoby niezachowujące higieny lub kultury osobistej mogą spotkać się z odmową wykonania badania.

  19. Nieuprzejme zachowanie, w tym także wulgarne żarty i obraźliwe komentarze mogą skutkować odmową wykonania badań uczestnikowi.

  20. Pracownicy Organizatora mogą odmówić realizacji badań z innych przyczyn i poprosić uczestnika o opuszczenie miejsca, w którym realizowane jest badanie.

  21. Organizator może zarządzić przerwę w dowolnym momencie wydarzenia.

  22. Wydarzenie realizowane jest w określonych godzinach. Aby uniknąć przedłużenia wydarzenia Organizator i jego przedstawiciele mogą odmówić przyjęcia kolejnych uczestników jeśli istnieje obawa, że lekarz lub personel nie zdąży z ich przebadaniem.

2. Warunki uczestnictwa

  1. Udział w Konferencji jest bezpłatny.
  2. Liczba osób uczestniczących w Konferencji jest ograniczona.
  3. Warunkiem uczestnictwa w badaniach na Konferencji jest przesłanie przez Uczestnika zgłoszenia oraz zapisanie się przed udostępniony formularz zgłoszeniowy w terminie ustalonym przez Organizatora.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji na Konferencję.
  5. Rejestracja na Konferencję prowadzona jest przez Organizatora poprzez system rejestracji online, do którego link znajduje się na stronie facebookowej Konferencji do wyczerpania liczby wolnych miejsc. Organizator w dowolnym momencie może zadecydować o zamknięciu rejestracji na Konferencję.
  6. Uczestnik zobowiązany jest dokonać zgłoszenia w celu potwierdzenia obecności w dniu rozpoczęcia Konferencji.
  7. Sposób i terminy zgłoszenia w dniu Konferencji są podane na stronie facebookowej Konferencji.
  8. Uczestnictwo może się odbywać tylko w wyznaczonych pomieszczeniach i obszarach, zgodnie z obowiązującym Programem i porządkiem Konferencji.

3. Prawa i obowiązki Uczestnika

  1. Uczestnik Konferencji zobowiązuje się zastosować do uwag i zaleceń Organizatora oraz wolontariuszy.
  2. Każdy Uczestnik ma prawo udziału w wybranym przez siebie panelu, wykładzie czy warsztacie do wyczerpania limitu wolnych miejsc na sali. Podczas Konferencji może zadawać pytania bezpośrednio po wskazaniu przez osobę prowadzącą dyskusję. Dyskusje odbywają się w sali głównej po zakończeniu prezentacji referatów. Organizator, biorąc pod uwagę planowany czas trwania wystąpień podczas Konferencji, a także mając na uwadze harmonogram całego wydarzenia, decyduje o liczbie zadawanych pytań.
  3. Uczestnik Konferencji zobowiązuje się przestrzegać zasad bezpieczeństwa, przepisów BHP i poż obowiązujących na terenie obiektu, w którym organizowana jest Konferencja.
  4. W szczególności na terenie zabronione jest: w Hotelu Tychy , ul. Jana Pawła II 10 , 43-100 Tychy. – wejście z jakąkolwiek bronią, amunicją, przedmiotami uznanymi za potencjalnie niebezpieczne, z materiałami wybuchowymi, łatwopalnymi i toksycznymi, z długimi parasolami, ze zwierzętami, z wyjątkiem psów-przewodników osób niewidomych; – sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów alkoholowych oraz narkotyków.
  5. W czasie trwania Konferencji zabrania się także wstępu osobom nietrzeźwym lub zachowującym się w sposób, który mógłby zagrozić bezpieczeństwu innych uczestników oraz Organizatorów, zakłócić porządek Konferencji, a także naruszyć ogólnie przyjęte normy zachowania w miejscach publicznych.
  6. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu, w którym odbywa się Konferencja.

4. Prawa i obowiązki Organizatora

  1. Organizator ustala Program Konferencji oraz zastrzega sobie prawo do jego zmian, nawet w dniu, w którym odbywa się Konferencja, w tym prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień.
  2. Zmiany w Programie Konferencji, o których mowa w §5 ust.1 nie mogą stanowić podstawy do kierowania roszczeń finansowych wobec Organizatora.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w Konferencji Uczestników, którzy naruszają jakiekolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu, a w szczególności:
    – podejmują działania sprzeczne z prawem, z dobrymi obyczajami lub godzące w uzasadnione interesy osób trzecich;
    – podejmują działania zmierzające do obejścia albo wskazujące na próbę obejścia Regulaminu lub zasad odbywania Konferencji;
    – podejmują działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzące w jego wizerunek.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych (w tym epidemią – COVID-19).
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestnika pozostawione na terenie obiektu.
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy należące do Uczestnika, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
  7. W obrębie mobilnego gabinetu nie mogą przebywać zwierzęta oraz osoby zakłócające spokój osobom oczekującym na udział w wydarzeniu. W obawie przed uszkodzeniem konstrukcji lub innych sprzętów lub w obawie przed naruszeniem komfortu bądź intymności uczestników Organizator może prosić wskazane osoby lub opiekunów zwierząt o oddalenie się od miejsca realizacji wydarzenia.

5. Zgoda na wykorzystanie wizerunku

  1. Organizator planuje przeprowadzenie fotorelacji z Konferencji dla celów dokumentacyjnych (np. raportów i sprawozdań), informacyjnych (dostępnych na stronie internetowej Konferencji i promocyjnych (np. na stronie internetowej Konferencji i innych stronach internetowych w tym mediach społecznościowych) i archiwizacji (w zakresie nagrań i fotorelacji).
  2. Uczestnik biorąc udział w Konferencji, wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie swojego wizerunku w celach wskazanych w ust 1 powyżej, bez prawa do wynagrodzenia z powyższego tytułu. Zgoda obejmuje rozpowszechnianie przez Organizatora wizerunku utrwalonego w związku z udziałem w Konferencji poprzez: utrwalanie, zwielokrotnianie przy użyciu wszelkich technik, rozpowszechnianie, korzystanie, wprowadzenie do obrotu, użyczenie, publiczne wykonanie, wstawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, publiczne udostępnianie, archiwizację, w tym w szczególności na stronach internetowych Organizatora, na profilach Organizatora w mediach społecznościowych.
  3. Osoby, które nie życzą sobie rozpowszechniania ich wizerunku winny poinformować o tym fotografów i operatorów w trakcie wykonywania przez nich ich obowiązków. Organizator przypomina, że przepisy prawne mówią o możliwości kontrolowania rozpowszechniania swojego wizerunku, nie zaś jego utrwalania.
  4. W przypadku fotografii prasowej i reportażowej, która może być uznana za materiał prasowy będący obrazem o charakterze informacyjnym, publicystycznym, dokumentalnym lub innym (art. 7 ust. 1 pkt 4 Prawa prasowego) nie znajdują zastosowania przepisy o podstawie przetwarzania danych tj. np. zgody, przepisy dotyczące obowiązku informacyjnego, prawa do sprostowania, przepisy dotyczące przenoszenia danych, część tych dotyczących powierzenia przetworzenia danych a także rejestrowania czynności przetwarzania.

6. Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) Organizator informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie Tyskie Szpilki ul. Jana Barona 30 / 209 43-100 Tychy KRS 0000551404
  2. Z Administratorem danych osobowych można skontaktować się pod podanym adresem email: kontakt@tyskieszpilki.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu organizacji Konferencji.
  4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale w odniesieniu do danych, o których mowa w ust. 3 lit. a powyżej – konieczne do zawarcia umowy i uczestnictwa w Konferencji.
  5. Pani/Pana dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym nie będą udostępniane osobom trzecim. Pani/Pana dana osobowa w postaci wizerunku może zostać utrwalona na zdjęciach lub filmach z Konferencji i przetwarzana na stronach internetowych Organizatora oraz profilach Organizatora na portalach społecznościowych w sposób umożliwiający dostęp osób trzecich.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.
  7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty zapewniające wsparcie informatyczne w organizacji Konferencji – w tym podmiot dostarczający oprogramowanie służące rejestracji na Konferencję.
  8. Pani/Pana dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym będą przetwarzane do czasu zakończenia i rozliczenia Konferencji, a następnie przez czas przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć z uczestnictwa w Konferencji. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku będą przetwarzane w ramach relacji z Konferencji na stronach internetowych Organizatora oraz profilach Organizatora w portalach społecznościowych do czasu wycofania zgody na przetwarzanie wizerunku.
  9. Posiada Pani/Pan prawo do: uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych i uprawnieniach przysługujących zgodnie z RODO, dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, a także prawo do usunięcia danych osobowych ze zbiorów administratora (chyba że dalsze przetwarzanie jest konieczne dla wykonania obowiązku prawnego albo w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń), oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO. W zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres: kontakt@tyskieszpilki.pl
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
  11. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

7. Rezygnacja z udziału w Konferencji

  1. Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji w dowolnym momencie.
  2. Rezygnacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres mailowy kontakt@tyskieszpilki.pl

8. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin jest udostępniony Uczestnikom Konferencji na stronie internetowej https://tyskieszpilki.pl/ wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na ww. stronie.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Regulaminie Konferencji oraz zobowiązuje się do publikowania na stronie Konferencji aktualnych informacji.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania adresu e-mail podanego podczas rejestracji na Konferencję celem powiadamiania Uczestników Konferencji m.in. o zmianach Programu Konferencji, Regulaminu.
  4. Przepisy niniejszego regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich Uczestników. Osoby uczestniczące w Konferencji akceptują postanowienia Regulaminu, a zapoznanie się z niniejszym Regulaminem potwierdzają przy zgłoszeniu uczestnictwa w czasie trwania Konferencji.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie.
Scroll to Top